sobota, 23 marca 2013

MOTYLE I OWADY

Parę lat biegania po łąkach i wreszcie 

postanowiłem zebrać te wszystkie zdjęcia

i opisać .Jest to jakaś mała część z tego 

co występuje w przyrodzie ale sadzę że to

 motyle i owady najczęściej spotykane

na naszych łąkach. Każde zdjęcie stanowi 

dla mnie jakieś wspomnienie a czasem i przygodę. Zdjęcia wykonałem na mojej działce ,okolicznych łąkach i lasach na Kaszubach

aparatem SONY DSC-H5 z konwerterem makro ,więc są tu gatunki występujące w tym regionie. 




































































































5 komentarzy:

  1. Cudowny zbiór motyli i nie tylko. Gratuluję ślicznych zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rolnica odkręcająca kapsel nawet się znalazła. :)
    Świetne fotografie. Mam nadzieję, że w tym roku i mi się uda parę motyli i innych owadów w makro złapać.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam za miłe opisy i pozdrawiam serdecznie ,,,

      Usuń
  3. Brawo brawo Janusz, świetna fotografia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachniało latem :-) Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń