niedziela, 25 listopada 2012

GOŁĘBIE 2012

W DNIU WCZORAJSZYM ZOSTAŁEM ZAPROSZONY NA OTWARCIE WYSTAWY
"GOŁĘBIE 2012'' .
Wystawę zorganizowano w hali Międzynarodowych Targów w Gdańsku .
W wystawie biorą udział wszyscy liczący się hodowcy gołębi z Polski ,jak też goście zagraniczni ze
swoimi okazami ptaków .Wystawa bardzo dobrze zorganizowana i co najważniejsze z mnóstwem
różnych ras i gatunków ptaków .Oglądając i robiąc zdjęcia tym pięknym ptakom bylem pod wielkim wrażeniem. Z powodu ograniczeń czasowych nie byłem w stanie opisać rasy ani też z jakiej hodowli
pochodzą ptaki ,pozostawiam ten temat zainteresowanym , Najciekawsze moim zdaniem okazy przedstawiam na zdjęciach .












































3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia zrobiłeś pokazanym "okazom". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że tyle różnych piękności wśród gołębi jest. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,,,,,ja też byłem zaskoczony wyglądem tych sympatycznych ptaków ,,,Pozdrawiam ,,,

      Usuń